Home – projekty

moonka

Zbudowanie modelu biznesowego organizacji i jej marki. Odpowiedzialność za rozwój nowych produktów edukacyjnych i komercyjnych, a także za budowanie partnerstw z biznesem, NGOs i samorządami. Wprowadzenie na rynek przewodników po dojrzewaniu i gry w modelu self-publishing przy wsparciu zbiórek społecznych. Książki, mimo braku tradycyjnej dystrybucji osiągnęły miano bestsellerów, a ich przekłady pojawią się m.in. na rynkach niemieckojęzycznych i amerykańskim.

MIT Enterprise Forum CEE

Konsultacje indywidualne ze startupami biorącymi udział w międzynarodowym programie akceleracyjnym afiliowanym przy Massachusetts Institute of Technology – amerykańskiej kolebce innowacyjnej przedsiębiorczości. Wspieranie uczestników w rozumieniu potrzeb grupy docelowej, tworzenia konceptów komunikacyjnych, pozycjonowaniu i budowaniu marki.

Bielański Integrator Przedsiębiorczych

Prowadzenie konsultacji indywidualnych dla przedsiębiorców i osób myślących o założeniu działalności gospodarczej. Prowadzenie autorskich warsztatów poświęconych modelom biznesowym i skutecznej komunikacji. Opracowanie i prowadzenie warsztatów dla uczniów i uczennic szkół średnich w ramach podstaw przedsiębiorczości. Projekt rozpowszechniony na całe Mazowsze dzięki współpracy z Mazowieckim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli.

Kosmos dla dziewczynek

Zbudowanie modelu biznesowego organizacji i marki w taki sposób, aby zapewnić jej długoterminową stabilność i wiarygodność przy wprowadzaniu zmiany społecznej. Wprowadzenie na rynek magazynu z budżetem < 4 000 zł. Projekt nagrodzony srebrną statuetką Effie za najbardziej efektywne działania marketingowe w 2017 roku w kategorii Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono (złotą otrzymała WOŚP!).

Dove

Przeprowadzenie projektu “Ja, kobieta” w ramach działań budujących markę i wspierających launch nowej linii produktów przy wykorzystaniu marketingu społecznego. Wprowadzenie na rynek nowych produktów, kreacja kampanii reklamowej w formule testymoniali, odpowiedzialność za promocję produktów w głównych punktach styczności marki z klientem. Działania nagrodzone brązową statuetką Effie za skuteczną komunikację w kategorii artykuły nieżywnościowe w 2004 roku.

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju

Cykl warsztatów dla naukowców na bazie modeli biznesowych. Praca nad identyfikacją segmentów klientów, dla których usługi badawcze i zasoby uczelni stanowią wartość, za którą są gotowi zapłacić. Szkolenie na temat efektywnej komunikacji. Wsparcie w przygotowaniu zwięzłej prezentacji (pitch) do potencjalnych inwestorów i klientów. Projekt realizowany dla firmy Gamma.